Ozge_cecen_ocal valla canım bende 12+2haftalık hamileyim doktora sordum bişe söylersem yanılma payı çok yüksek olur daha çok erken 14-16 haftadan sonra daha garanti olur dedi kaldı ki bize ilk hamileliğim de 16+6 %80 kıza benziyor demişti sonra 23+6 da erkek olduğunu gördük şimdi o bebişim 22 aylık ocak 2 yaşını bitirecek inşallah şimdide hamileyim abisine çekerse daha çok var cinsiyete bizim 😂😂 o yüzden acele etme derim