Merhaba hanımlar ben tek tüpü ve tek yumurtam var gebelik düşünüyorum ama tüp tıkalı olunca kımyasel gebelik olabiliyormuş bende bebek düşünmeden önce yaptırmayı düşünüyorum tıkalı felan olursa sıkıntı olmasın dşye daha önce yaparsan var mı yada açılmama durumu oluyur mu bitkisel kür deneyen benim le deneyimlerini paylaşırsa cok sevinirim