Acilde ben çok gittim parol takıyor ölüyordum gripten iç hastalıklarına gitmiştim özelde antibiyotik fısfıs felan verdi doktoruma sordum içebilirsin dedikten sonra içtim onlar beni ayağa kaldırmıştı yani ben 2 3 kere gittim parol takabiliyorlar ağrın varsa kemik ağrısı vs. Ona iyi gelir ağır gripse yaramıyor malesef