Ipekgulll eğer herşeyi denediyseniz çünkü ben yaşadım neredeyse bi hafta şurup ta iyi gelmedi ağlıyordum hemoroid oluştu resmen , kanama yoktu ama ne oturuyordum ne kalkıyordum kayısı erik hiç bişey iyi gelmedi magnesie calcinee diye bi toz var kireç gibi normalde içen çıkıyormuş onunla bi iki günde çıktım okadar iyi geldi ki mutlaka doktorunuza sorun lavman bile işe yaramamıştı bende ne demek olduğunu çok iyi anlıyorum , hemoroidi doktora sordum arada bi sızlıyor onun için de anestol Pomad önerdi henüz kullanmadım , Allah yardımcınız olsun