Bebeğim 2 hafta geriden geliyor doktorum 37 de alacağını söyledi bende biraz daha beklemesini istiyorum ciğer geliştirici iğne olmak istedim doktorum gerek duymadı kilosu en son 34 haftalıkken 1900 gramdı haftaya pazartesi kontrolüm var 😔 muhtemelen doğuma alır beni bebeğimin kuveze alınmasından korkuyorum ne yapmalıyım benim gbi olan var mı