Sezensezen tavuk gogsunu uzun ince dilimleyip kizartiyorum sonra kenara aliyorum, bir tava icinde sogan saripsak kapya biber ispanak kavuryorum.kremaniz varsa krema yoksa süt e nişasta ekleyip ispanaklarin icine koyuyorum karistiriyorum birlesene kadar sonra tavuklari ekliyorum tuz pul biber ekliyorum bu kadar :)