Merakliduygusal benim kız kardeşim maşallah hep emzirdi hic mama vermedi ben hem emzirdim hem mama verdim çünkü prematureydi inşallah bu doğumunda emdirecem çünkü mama bile anne sütü kadar kilo aldırmıyor süt yok az diyoruz alakası yok emdirdikçe süt geliyor ama mama olarak hep aptalım kullandım memnunda kaldım şuan mama kullananların allah yardımcısı olsun çok pahalı