Merhaba kızlar 20+3 teyim gecemgun bebeğin hareketleri çok netti sonra bir iki ters hareket ettim sanki nasıl diyeyim karnım içinde birşey yırtılır kramp girer gibi oldu sonra sabah ta akşama kadar çok yoruldum 9 aylık da bir bebeğim var hem o hem misafirim geldi hiç oturmadim yoruldum ve galiba bir iki kez hissettim tam eminde değilim ve karnımın sağ üst tarafı da açıyor dokununca ve pantolonun değince ve bugün daha hiç hareket etmedim ama 7:39 dan beri şimdi oturdum bu haftalarda daha minik oluyor biliyorum annelik merakta ediyorum birseymi oldu diye biraz karışık oldu bebeği uyutmaya çalışıyorum inşallah birşey olmamıştır demi şuan sağlık ocağı veya hasteneye gidemem