Ben ilk bebeğimi kucağıma aldığımda iki meme ucumda yoktu tutturmaya çalıştık, hastane de denendi olmadı. Hemşire silikon uçlardan getirdi 2 ay onunla emzirdim ama her gün mememide tutturmaya çalıştım. Bu seferde öbürüne alıştığı için inatla tutmak istemedi meme ucumda yetersizdi, daha sonra silikon ucu hergün biraz kese kese en sonunda tamamen keserek meme ucuna ulaştı ve sorunsuz başardık. Facebook ta emzirme grupları var ben onlardan çok yardım aldım.
Ayrıca yenidoğan bir bebeğin midesi kiraz çekirdeği büyüklüğündedir sütünüz emin olun yeterli gelecektir. Yeter ki her 2 saatte bir emzirin.