21 haftada detaylı ultrason yaptık herşey normal dedi bizde güle oynaya eve gittik bir sonraki kontrolüm de bir ay sonraydı bizde madem hesey normal kendi doktoruma kontrol zamanı gösteririz detaylı ultrason raporunu dedik bir ay geçti aradan doktora gitim raporu verdim doktor ne desin 😒bebeğin kordon damarı üç olması gerekirken iki korodnu var yani tek artel tek ven buda bazen tehlikeli olabiliyormus genetik hastalıklar falan ayreten kalpte ve bağırsakta parlaklık var dedi ben şok oldum sana söylemedi mi detaylı ultrason yapan doktor dedi ben hayr herşey normal deyip godnerdi dedim tabi haftam 25 hafta olmuş su falan da aldrmam kafayı yedim sonra fetal eko yap dedi doktorum ben onun yerine tekrar bir profesör doktora gitim detaylı ultrason girdm gene ve orda da öğrendim ne bebeğin kordonundaki damar eksik nede parlaklıklar var boşu boşuna okdr stresi yaşadım zehir etim kendime bir haftayi 😠😒