Merhaba 32. Haftamda karnımdaki sertlik sabahtan akşama süre. Bel ve kasılmalar sonucu doktorum hastaneye çağırdı. Nst çekildi ve alttan muayene yapıldı. Herşey çok şükür Yolunda. Fakat alttan muayene keşke yaptirmasaydin daha erken doğumu tetikler gibi yakın çevremden dönüşler aldım :) doktorum ne diyorsa bu zamana kadar onu yaptım ama böyle bir durum var mıdır. Alttan muayene den sonra ağrım oldu ama şuan herşey yolunda.