arasinannesiiii Bir_abla doktor da çok tereddüt etti %51 erkek gibi dedi sadece çok net değil dedi bende suphede kaldım o yüzden
Elaaa78 Bir_abla teşekkür ederim yarın ogrenicez cinsytini inşallah gösterirse sağlıklı olsunda yeter ki 😍🥰
arasinannesiiii Bir_abla teşekkür ederim öbür ay artık netleşir inşallah artık sağlıkla gelsinler de farketmez
Civcivim_34 Bir_abla aynen üç oldu ama teyzemin kızı hala kızı olacağını itiraf etmiyor ya ☺️ 7 aylık oldu bebeği doktor emin değil diyo üç kızı var erkek istediği için galiba ama sağlıklı olsun diye düşünse keşke