Merhaba güzel anne ve anne adayları 🥰 Burda güzel doğum hikayelerini okurken paylaşmak banada nasip olurmu diye düşünürdm ve gün geldi nasip oldu 🤲🏻 40+5 e gelmiştim. Artk deli gibi doğurmak istiyordum. Ve sabah kalktığımda ıslaklık hissettim. Suyum gelmişti. Sakin bir şekilde duşumu alıp hazrlandm . Kesinlikle sakin olmalısınz. Hastaneye geçtiğimde acil doğum servisine yönlendirildm. Sancım hiç yoktu. Saat 2 ye kadar sancımı beklediler tahmin ettiğim gibi gelmedi. 2 den sonra suni sancı verildi. 2.3.4.5 derken sancılarım ağırlaştı bu kezde açılma beklediğimizi öğrendm. Açılmam 6 cm olmuştu ama dayanacak gücüm asla kalmamıştı. Çok acıkmış ve susamıştm. Şeker takviyesi beni birazdaha kendime getrdi . Ve saat 7 oldu. Açılmam 8 cm olmuştu. Ben bu sancı esnasında odada sürekli ılık duş aldm. Gezindim vede zaten yatakta duramayacak konumdaydım artk. Ebe geldi açılmama baktığında daha zamanı var az daha sabr dedi. İnanın artk umudum kalmamıştı. Dayanma gücüm de. Kanamam çok fazlaydı ama bunun iyi bir şey olduğunu söylediler. Saat 8 oldu. Artk bağırmaya başlamıştım. Ebeler tekrar geldiğinde hemen doğuma geçiyoruz dediler . Şaka gibi ama sedye felan istemedm koşarak doğumhaneye gittik. Şükürler olsunki Yarımsaatte doğum gerçekleşti. Doğum dan asla korkmayın. Rabbim onun yolunu veriyor. Kızım dünyaya geldi . O nu görünce Anladm ki böylesi güzel şeye sahip olmanın zorluguda elbette olmalıydı. Kokusu bakışı teni herşeyi o kadar güzeldiki sanki cennetteydm. Ve bugün 4. Günüm kızımla birlikte, ve ben o günden beri şükrediyorum onu bana veren rabbime. Çok uzun oldu hakkınızı helal edin. Allah sizlerede nasip etsn. Kolaylık la sağlıkla bebeklerinizi kucağınıza alın inş. Allaha emanet olun güzel anneler ❣💗