nevarneyokk Sibelcnbz Hayır olmaz . Olsaydı hiçbir bebek 40-41. Haftalara kalmaz ya da zorunlu sezeryan olmazdı . Doktorlar yapardı bi çatı muayenesi başlatırdı doğumu 😊
Gamzee05 Sibelcnbz tam 36nci haftada oldum ne ağrı ne sanci ne lekelenme ne kanama hicbir şey yok. 5 gün oldu herhangi bir belirti de yok
Nesli-38 Kişiden kişiye değişiyor bence dogum olana kadar zaten doktor mecbur açıklığa bakıyor kimininkine belkide etki ediyordur