ikramomm Bende 13 Hafta 3 günlük hamileyim 1.5 senedir evliyim. 1.5 seneden beri idrarımda mikrop var ama çok şükür bebeğime hiç bir sıkıntısı olmadı ve gayette sağlıklı bir şekilde büyüyoruz çok şükür🙏 Rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip eder inşallah 🙏🥰