Dun doktora gittim 16 haftalik hamileyim 14 haftallikken goremedim demisti doktor dun baska doktora gittim bacaklariyla kapatmis goremiyorum dedi tekrar baksaniz dedim cok yogunuz hic acimiyorsunuz dedi doktor vurdu ama bacaklarini acmiyor dedi bnde tamam dedim kalkarrkende buyuk ihtimalle kiz haberin ola dedi sizce dogrumudur bu gormeden nasil buyuk ihtimalle diye tahmin yapti degisebilirmi sonradan basina boyle bisey gelen varmi arkadaşlar :)