Minikcivcivv Merhaba 35+4 haftaligim erken doğum riskim vardı hastaneye yattım gecen haftada. Dün geceden beridir bel boşluğum ve sırtım çok ağrıyor ara ara da kasık ağrısı oluyor. Bel ağrım geçmedi hala devam ediyor doğum belirtisi mi bu?
yasolinn Minikcivcivv benim ishal olduğunda karın ağrısı olur ya öyle ağrım var ve vajinada baskı hissediyorum bi de akıntım var
Minikcivcivv yasolinn benimde akintim oluyor baskı oluyor. Ekstra bel ve ara ara kasık ağrısı 🤦🏻♀️ doğuma mi hazirliyor kendini yada doğum belirtisi mi bilemiyorum
yasolinn Minikcivcivv benim de ilk gebeliğim tecrübem yok halsizim de sabahtan beri uzanıyorum kalkamadım hiç
Minikcivcivv yasolinn aynı şekilde bende hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağımıza alalım inşallah