lunam Nurss34 kür mü o bilmiyorum ama arı sütü, ham bal, propolis, polen karışımı tüketiyordum ben. Her sabah aç karnına bir tatlı kaşığı yiyordum. İncir kürünü hiç yapmadım, prolaktini yükseltir diye korktuğumdan.
PrensesFiona Nurss34 arısütü bal polen kürü canım ben o kürün vesilesiyle hamile kaldım tabi önce Rabbim nasip etti. Adetin 2. Günü başlayıp adete 1 hafta kalana kadar sabah aç karnına 1 tatlı kaşığı yedim eşime de keçiboynuzu özü verdim. Çok şükür o ay rabbim nasip etti.
iremovic Arısütü karışımın taze hazırlanması gerekiyor tazesi en faydalı olandır ben hamilelik öncesinde kullanmıştım hamilelik için, biyologtankefir sayfasında taze satılıyor
PrensesFiona Nurss34 adete 1 hafta kalana kadar canım. Ben sana şöyle diyim adete 1 hafta kalana kadar kullandım sonra 5 haftalık hamileyken korona olduğumu öğrendim. İlaç kullanamaycağım için 2 hafta boyunca hamileyken her gün bu karışımı yedim. Çok şükür kızımda bende gayet sağlıklıyız 26.haftadayım.Ben hamileyken bile kullandım yani bi zararını görmedim. Aksine bağışıklığınızı güçlendirir. Tabi arı ürünlerine allerjiniz yoksa.
caganin_annesi Mfk yöntemini deneyin kızlar, orda da bu poleni kullanıyorsunuz ve çok kişi hamile kaldı bu yöntemle.
Nurss34 caganin_annesi mfk yöntemi günleri var dimi . O hocayı dinliyorum bi türlü arı poleninin nerde söylüyor duramadım . Tam olarak biliyor musun yöntem nasıl
Altnilayda Polenin rahimde kasılma yaptığını okumuştum her sabah yiyordum ama artık kestim ne olur ne olmaz ve polen tüketilmesinin hamilelikte önerilmediğini öğrenince demekki her faydalı şey hamileliktede faydalı değil diye yemeden önce ilk araştırıyorum poleni bakarak tüketim güzel anneler 🥰
Aybike123 Nurss34 Kullanıcı adi:drmfkofficial takip ettiği 3 kişi var zaten en sonda görürsünüz karışımın olduğu sayfayı yine de yazayım mfkkarisimi diye geçiyor
Altnilayda Nurss34 hamile kalmaya faydalımı bilmiyorumda hamileler için uygun olmadığını biliyorum bn yine yanlış bilgilendirmeyeyim bi kafın doğumcuya sorun isterseniz dediğiniz gibi belki hamile kalmak için tüketilebilir 🥰
Nurss34 Aybike123 canım sayfasını biliyorum amq karışımını bir türlü göremiyorum baya karışık . Şimdi aktardan arı sütü bal polen aldım . Ama kafama göre , onun yazısını bulamıyorum :)
Nurss34 PrensesFiona ben de şimdi aldım arı sütü , bal , poleni karışım halinde canım . Adetimin 4. Günü başlayayım mı diğer adete kadar
PrensesFiona Nurss34 evet canım aç karnına ilk yazdığım yazıda da söylemiştim. Bundan sonra aç karnına yersin.