Zeynep0744 Sezeryanım olacak şuan 36+2 deyim ve ayın 26 sında doğumum gerçekleşecek inşallah sabah 8:30 giriş yapılacak dün nst için ve gün almak için gittim 2 bayan geldi Doğuma gireceklerdi ellerinde küçücük çantalarla şimdi kendimi düşündüm koca bir valiz 🤔 Bülent Ersoy gibi hastaneye giriş yapacam 😂🤦🏻♀️Dualarınızı bekliyorum Allah hepimizin dualarını kabul etsin inşallah 🙏🤲 korku heyecan başladı en zor olanı arkada bırakacağım 6 yaşında oğlum olması ilkinde bilmiyoruz ama 2. Çocukta 1. Çocugu daha çok düşünüyor insan sağ Salim bebeğimizle çıkarız inşallah
Yektasmom Zeynep0744 36+4 olduk biz de bizim günümüz 30 Kasım’a verildi sabah 09.00’da gideceğiz hastaneye 🎉🥳💝
ebru_yldrm Zeynep0744 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🌹 kahkaha attım Bülent ersoy benzetmene 🤣🤣 yedek almak her zaman iyidir. Ben normal doğum yaptım sezeryanı bilmiyorum ama 2 pijama takımı yetmemişti bana 2 doğumumda da .
efesmom Zeynep0744 36+5 im şuan sıramı bekliyorum Allah’ın izniyle bugün bende tarihi alıcam 🥴korku tavan bende ilk doğumum olacak
Yektasmom Zeynep0744 benim de valizim baya fazla oldu, orta boy bi valiz, makyaj boyu minik valiz bir de aldığım bebek bakım çantası doldu. Hastaneden verilen listeye bakınca fazlalık da yok içinde aslında 🤦🏻♀️😂
Deletedmom16362 Zeynep0744 Ilk çocuk olayi cidden çok düşündürüyor ya. Benim de kızım var ve daha küçük sizin oglunuzdan. Nasil birakicam bensiz nasil geceyi geçirecek bilmiyorum. Tek düşündüğüm bu şu an 😔
Eymen_Enis_Ser Zeynep0744 Amin İnşAllah İnşAllah canım benim İnşAllah 🤲🥰Rabbim yar ve yardımcın olsun kuzum sağ salim kazasız belasız kucaklarımıza almak nasip etsin İnşAllah 🤲
Feyzabeyoglu Zeynep0744 bende 25 ine gün aldım. Sabah 8de burda ol dedi doktorum. Çarşamba geceden bisey yiyip içme dedi. Kanlarımı falan verdim bugünden Çok heyecanlıyım ilk doğumum olcak inşallah. Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bebislerimizii🙏😇🥰