Merve_0109 Sabhatan belidir durmadan addet sancısı gibi sancı giriyor karnıma 37 haftalığım Nisan vs su yok biraz akıntı var sadece ama sancı geçmiyor hastaneye gidemii yoksa bekliyimi biraz daha 😔
Sekerhamuru09 Merve_0109 doktorum geçmeyen sancı olursa gel mutlaka demişti canım ya istersen bi duş alıp uzan hala geçmiyosa git ama ihmal etme
Merve_0109 Sekerhamuru09 dus aldım biraz dindi ama giriyor gene esimde işte boşu boşuna telaş etirmek istemiyorum onuda gişata göre haber verecem
EylulHifaa Merve_0109 canım benimde oluyor öyle sancılarım bilmiyorum yalancı sancı mı artık adet ağrısı gibi geliyordu baya sürüyordu ama geçmişti yani gitmedim ben düzenli falan değilse biraz bekle çok aşırı uzun sürer ve düzenli şekilde giriyosa bi görün
Sevgi0147 Merve_0109 yalancı şancı olabilir ama gene işini şansa bırakmamalısın ne olur ne olmaz hastaneye uğra
EylulHifaa Merve_0109 rica ederim canım🥰 mesela benim şuan yine var hafif hafif başlıyor karnımda belimde ağrı yarın kontrolüm var zaten ve sezeryan günü vericek doktorum yalancı sancımı gerçek mi gerçekten ilk gebelik olduğundan ayırt edemiyoruz