Kizlar dün aksamdan beri adet sancisi gibi agrim var. Belim, karnim, kalcama dogru falan agriyor. Ama belirli araliklarla girmiyor bu sanci, sürekli var yani. Aksamda böyleydi, biraz uyuyayim gecer belki dedim bi on dakika falan uyudum. Bi ara gecer gibi oldu sonra tekrar basladi. Gece uyudum normal, öyle uykumu bölen agri sanci birsey olmadi. Iki saat olcak uyanali asagi yukari bir saattir belki daha fazla agriyor. Dün daha cok karnimdaydi agri bugün daha cok belim ve kalcamda ayni adetken nasil agriyorsa öyle. Bu nedir acaba normal mi yoksa sanci falan mi? En son persembe kontrolümüz vardi, aciklik falan yoktu sancida cikmadi hersey normaldi