Kızzlar sabah altıda uyandığımda altım baya ıslaktı hastaneye geldik doktor baktı suyun iyi dedi ebe baktı çişini yapmışsındır dedi ama suyum geldi eminim idrarımı niye kaçırayım zaten gece dörtte yaptım. Bi ihtimal belki idrardır diye kokladım kokmuyor sizce başka hastaneye gideyim mi