Reyyankus Evet hanımlar kullanıp memnun kaldığınız park yatak marka önerisi alabilir miyim oğlumda almıştık ama markadan kaynaklı sanırım kırıldı attık şimdi gerçekten kullanıp memnun kalan annelerin önerilerine ihtiyacım var.☺️
cerenmina Reyyankus ben de yoyko 8 in 1 anne yani aldım. Geldi. Henüz kurmadım evde kedim olduğu için ama yorumları ve tavsiyeleri çok iyiydi.
EmnChn Reyyankus yoyko aldık ama daha bebiş doğmadı kullanmadık. Kumaşı yapısı güzel beğendik. Hepsi buradadan aldık. 1300 lira ama bazen 1000 liraya düşüyormuş. Biz ona denk gelemedik maalesef 😔
Reyyankus cerenmina hangi siteden aldınız aceba birde fiyat neydi şu an pahalı da biraz ondan soruyorum.
cerenmina Reyyankus ben de hepsi buradadan almıştım. 1300 e aldık. E bebekte başka markalara da baktım orada da 1300-1400 den başlıyordu