Merhaba 11 haftalık gebeyim ikinci çocuğuma hamileyim ..ilk doktorum sessiz sakin bi adam sorarsan cevap verir sezeryan oldum ameliyatında sorun yaşamadım ..ikinci çocuk takibini onla devam edeyim dedim ancak geçen hafta izinliydi başka doktora randevu aldım öyle güzel anlattı ki herşeyi ultrasona bakması Bİle değişik …siz olsanız hangisi ile devam ederdiniz ??