Hiç sıkıntı etme, ilk 3 ay bebekler bizleri sömürüyor, sen kendini doyurmaya bak:) ben 3 kilo verdim daha da verebilsem eminim verirdim, 51 den 48 e düştüm, 4,5 aylık şimdi 53 kilo oldum. 3. Aydan sonra almaya başlarsın başlamazsan da doktorun sana söyler bebişinin durumunu. Ben de su içmiyordum hemen anladı doktorum az mı su içiyorsun dedi, stres yok çok aşk var😃🥰