Çok geçmiş olsun. Her hamilelik bir değil maalesef. Benim de riskli gebeliğim var. Rahim ağzı açılabilir diye uzun yol, yürüyüş, iş, yorulma yasak. Evet bazı kadınlar tarlada doğuruyor ama ben tarlada doğuramam. Düşük yaparım. Bir sonraki hamileliğinizde kimseyi dinlemeyin.
Bir de kanama, ağrı olduğu gibi doktora gitmek lazım. Ama düşecek bebeği maalesef kurtaramıyorlar. Sadece progesteron eksikliğinden düşük başlangıcı varsa erken dönemde onu veriyorlar. Yoksa onların da yapacağı bir şey yok.
Doktorunuzla konuşun. Neden düşük yapmışsınız bir fikri var mıymış sorun. Bir dahakine çok daha dikkatli olur herkes.