Glr44 28 4 olduk bazen çok hareket etmiyo bebek çok. Korkuyorum ya herseye atlayıp gidemiyorum da uzak hastane bazen çok hareketli doktor dedi hareket etmezse suyun gelirse gel korkuyorumn bu sefer etmiyo mu acaba diye
asyaninanneyim Glr44 28+1 benim kızda dün hic hareket etmedi babası kafasını koyunca kaçmasa napıyo bilmiyoruz
Happy_001 Glr44 36dyım sakın bı bebegım var benım oyle gum gum degıl suanda bile ayagını falan dayadı kenara cekıldı yanı Normal 30dan sonra 2 saate bir 10harket etmesi gerek
Tazeanne0134 Glr44 canım daha alanı bol olduğu için çok fazla hissetmemen çok normal ama sol tarafına yat çikolata ye hareketini hissedersin Allah’ın izniyle
_ipekkkkk Glr44 Bende şuan 28+3 benimde her dk her Saniye değil bazen uyandırıyorum dürtüyorum napim içim rahat etmiyo iki hareket edince oh diyorum genellikle sabaha karşı ve akşam daha hareketli gündüze göre ama düzensiz olabiliyormuş öyle diyorlar 🤷♀️🙃😀