imeryem65 şimdi tammm şuan tiroid kontrolü için doktora gidiyorum 🤣 bende tsh düşük, serbest t4 normal çıkmıştı. Gebeliğe bağlı bir durum olarak gördü doktorum ancak yine de ilaç verdi, geçen hafta detaylı ultrasona girdim perinatolog da ilacı kullanma, bebege geçer ve bebekte guatr yapar, eğer kullanmak zorunda kalırsan da 30-32. Haftalarda bebeğe tiroid taraması yapmamız gerekir dedi. Kafam allak bullak oldu şimdi dahiliyedeki doktorumla görüşeceğiz inşallah değerler düzelmiştir de ilacı kullanmak zorunda kalmam daha fazla 🙏🏼