Burcusenkoc Merhabalar yenidoğan çekimi hakkında ne düşünüyorsunuz görünce hoşuma gidiyor ama bebeklere eziyet ediyorlarmış gibi de geliyor kararsız kalıyorum yaptırmak da
Hayal_et07 Burcusenkoc Allah nasip ederse bir yaşına girerken aile çekimi yaptırmak istiyorum. Yenidoğan bana da biraz bebeğe zorlama gibi geliyor kıyamam ona🥺
Havva-42 Burcusenkoc evet eziyet ediyorlar şekilden şekile sokuyorlar bende biraz toparlansın 6 aylık veya 1 yaşında aile fotoğrafı çekinmeyi düşünüyoruz 🌸
Ahsendsl Hiç de doğal değil, porselen bebek gibi çektirmenin ne manası var onu da anlamıyorum. Ne gibi bir hatırası var? Ben de yaptırmıcam. Ama ailece ilk saatlerde doğal fotoğraf güzel oluyor ❤️