Esraustaoglu Merhaba anneler 🥰 16 haftalık hamileyim prednol 16 mg kullanıyorum hafif kahve rengi leke geldi endişeleniyorum 😭 başına gelen oldu mu
Gamze1351 Esraustaoglu bnmde dün geldi am az geldi leke şeklinde bnce hastaneye gitmeliyiz ne olur ne olmaz bnde acile gitcem randevum haftaya pazartesi
kalpatisi_ Esraustaoglu benimde 16. Haftamda kahverengi leke gelmişti böyle afedersin ince çizgi şeklinde geliyodu. Hemen hastaneye gittim doktor kontrol etti bi sıkıntı göremedi ne bebek hareketlerinde ne kalp atışında. Herşey normaldi bebekle ilgili değil dedi sonra kesildi leke gelmedi daha şuan 25. Haftalığız çok şükür 🤲🏻
Beyzanurecer Esraustaoglu 14. Haftamda geldi endişe etmeyin olmadı kadın doğuma görünün ben perinatoloğa göründüm kanama alanımda yoktu. Olabiliyor rahim ağzında damar çatlaması olabiliyor o da kanı kurutup kahve leke olarak gösteriyor ya da enfeksiyondan olabiliyor. Kan olmadığı müddetçe sıkıntı yoktur. Düşük tehlikesini de atlatmışsınız haftanıza göre. Ben progestan fitil kullanıyorum. Çok rahatlattı ağrımı kahve lekemi götürdü. Reçetesiz 200 mg progestan dex fitil alabilirsiniz eczaneden.
adsmom Esraustaoglu ben de 23+6’dayım dün geldi pembe bir leke, plesantada kanama alanı görüldü wc dışında kalkmadan yatış verildi. Evde yatıyorum. Her zaman doktora gitmekte fayda var. 🙏
Esraustaoglu Gamze1351 çok geçmiş olsun tekrarladı mı 😏 bide kaçıncı haftadasınız ben doktorumu aradım cumartesi randevum benim oda endişelenmene gerek yok açık pembe olana kadar dedi cumartesi gel dedi bu hafta cumartesi gideceğim siz erken giderseniz bana da haber verirmisiniz bende endişeleniyorum
Gamze1351 Esraustaoglu bnde pazartesi gidicem hastaneye canım bnm şuan gelmio küçük damla kadar geldi o kadar şuanda yok şükür bnde pazartesi günü soluycem doktora
Gamze1351 Esraustaoglu bn 16+6 haftalık hamileyim daha önce 2 düşüğüm var o yüzden biraz panikliom hemen bnce sen direk acile git
Hatun58 Esraustaoglu nasıl cumartesine kadar bekletebiliyor anlamadım benim kahverengi lekelenme geldi doktorumu aradım nöbeti olmamasına rağmen gece 1 de geldi muayene etti kalp atışını dinledik bekledik kan testi verdik iğne yaptık progestan 100 mg ve endol verdi evde yatış verdi 2 gün üstelik ufak bir lekelenmeydi. 17 haftamızdayız bugün 16+6 da oldu bu olay üstelik sadece muayene parası ödedim 120 TL
Nurcan4671 Esraustaoglu korkma hiçbir şey olmaz Allahin izniyle bazen 4 ayın sonuna doğru bile kanama lekelenme olabiliyor kortizonunu bırakma yuz felci ixin en önemlisi o. Tuzlu yeme diyecekler muhtemelen ama az Tuzlu ye sıfır tuz da iyi değil bana serumla takviye vermişlerdi çok geçmiş olsun
Esraustaoglu Nurcan4671 çok teşekkür ederim Nurcan hanım ilacıma devam ediyorum bugün ilacımın 7. Günü ama uyurken karnıma şiddetli kramp girypr karın ağrısı hemen geçiyor sonra ama uykumdan uyandırıyor sizce prednol yan etkisi karın ağrısı yapabilir mi 😥 çok korkuyorum 😭
Nurcan4671 Esraustaoglu prednol un yan etkisi genelde asiri duygu hali oluyor sancı yapacağını düşünmüyorum
Tgclvnt Esraustaoglu Esraustaoglu Merhabalar. 7 haftalık hamileyim bende dün akşam kahverengi lekelenmem oldu ve doktoruma yazdım bugün gideceğim. Haber veririm neden olduğu hakkında sizlere de 🙏🏻 İnşAllah kötü birşey yoktur 🙏🏻🙏🏻
Esraustaoglu Tgclvnt çok teşekkür ederim inşallah hayırlı haberler alırsınız ❤️ Muhakkak bekliyorum bana da haber verin lütfen 🙏❤️
Minik1Civciv Tgclvnt ben de 7 hastalıkken gördüm koşa koşa doktora gittim kusmamdan dolayı kesede yırtılma yani ayrılma olmuştu sanırım öğürmekten zorlanmadan dolayı olmuş progestan kullandım bi hafta sonra doktorum kontrole çağırdı dün yine geldi korktum yine gittim normalde çarşambaydı kontrolüm dün gittim ayrılma kapanmış kalp atışı da normal dedi çok şükür ama hala ara ara kahverengi akıntı görüyorum bi sıkıntı yok dedi doktorum progestana da devam etmemi söyledi
Minik1Civciv 1kucukbaby Tgclvnt ben de 7 haftalıkken gördüm koşa koşa doktora gittim kusmamdan dolayı kesede yırtılma yani ayrılma olmuştu sanırım öğürmekten zorlanmadan dolayı olmuş progestan kullandım bi hafta sonra doktorum kontrole çağırdı dün yine geldi korktum yine gittim normalde çarşambaydı kontrolüm dün gittim ayrılma kapanmış kalp atışı da normal dedi çok şükür ama hala ara ara kahverengi akıntı görüyorum bi sıkıntı yok dedi doktorum progestana da devam etmemi söyledi şu an 8+2 yim
kubraonderrr Merhaba, bende 6 haftalık ikiz hamileyim 😊 benimde kahverengi ve sonrasında pembe gelen bir alıntım oldu. Hemen doktora gittim. Doktorum hamileliğin ilk aylarında ufak kanamalar olabilir korkmana gerek yok dedi.