Kubra-25 37+6 haftalık hamileyim dün iyot eksikliği troid düşüklüğüm çıktı iyot verdi endokrin yaşayanınız varmı çok üzgünüm bebeğim sağlıksız mı olucak 🥲
Hicran23 Kubra-25 benim tiroid bezlerim hızlı çalışıyor 9 ay boyunca her ay endokrine gittim son ay iyot eksikligin var dedi ilaç yazdı kullanıyorum ama bebeğimde bı sorun olmadı yani doktor birşey demedi 38+4 hala dogurmadim tabi 🤭
Kubra-25 Hicran23 doğum yapınca keşke yazabilseniz benimde sorun yok diyorlar ama ben çok korkuyorum canım