Nuralts7 Merhaba herkese ben 2 gün önce test yaptım ikinci çizgi yani T çizgisi biraz silik çıktı ayrıca regl 2 gün gecikme şuan için. Sırt ağrısı çekiyorum son 1 haftadır fazlasıyla sizce hamilelik varmıdır?
2melekannesi_ Nuralts7 bahsettiğiniz gebelik testiyse ve t silik de olsa ilk 5 dk içinde çıktıysa gebelik vardır hayırlı olsun :)
f_y3360 Nuralts7 bende silik çizgiyle öğrenmiştim oğlumu. Silik dahi olsa çizgiyi görmüşsen hamilesindir.🥰umarım güzel bi hamilelik yaşarsın.
YeniAnne000 Nuralts7 Bende hamileligimi silik çizgiyle öğrendim hemen gidip kan vermiştim acilde beta 326 çıkmıştı 😄