Bsrmtn Merhabalar herkese ben daha yeni katıldım aranıza çok heyecanlıyım ilk gebeliğim 7+2 görünüyor şuan bugün 14:30da ilk kez ultrasondan bakacaz fakat az önce hafif bir kanamam oldu yerleşme kanı bu süreçte olur mu beni aydınlatırmısınz rica etsem
Zeyneb12 Bsrmtn kanaman devam etti mi? Bu süreçte olur diye biliyorum benimde çok ince çizgi şeklinde olmuştu
cennetkokulum_ Bsrmtn öncelikle hayırlı olsun sağlıcakla kucağına alırsın inşallah eğer kanaman varsa mutlaka doktora görünmen gerekir kanamanın hicbir türlüsü hamile iken iyi değil-dir kahverengi renk kanama dışında o renk yerleşme kanaması derler ama kırmızı pembe falansa hiç bekleme hemen git