Kızlar kesınlıkle yenıdogan kıyafetlerı alın bana hep 6 ay al en az cabuk buyuyo dedıler bebegıme gıydırecek bısey bulamıyorum dolsbı acınca sinirim bozuluyo hepp buyuk kiyafetler. Süt pompası elim kolumm hala tam mememi kavrayamıyo o olmasa napardım bılmıyorum aventın cam bıberonu + emzikleri.uyku tulumu, kundak kemeri alın alın alın kesın baglıyorum kollarından hem gecelerı korkmuyor sıcramasını engellıyor hemde uyurken ustunü bir seyler kapatmasını engelliyor, Gögüs pedi, pişik kremi , reflü yatagı, biberon kurutucu, battaniye cesıdınız bol olsın,agız mendılı elim kolum resmen, alt acma örtüsü hastaneye kesınlkle fazla kıyafet koyun kusuyor kaka yaoıyor degısmesı gerekıyor. Gelelim bende olmasada olurlara gümüs kapak bende hıcbır etkı etmedı aklıma gelince ekleyecegimm sormak istediklernz varsa cevaplayabikirim❤️