Duygushn1 38 haftalık hamileyim böbrek ağrısı gibi sol tarafımda bi ağrı başladı ayırt edemiyorum üşüttüm mü yoksa sancı başlangıcı mı ama çok şiddetli ağrıyo. Bilen var mı
Milly93 Olabilir dakika tut düzenli mi sancılar kaç dakikada bir geliyor kontrol et ağrın çoksa duş al beline sırtına sıcak su tut inanılmaz rahatlatır
Gulper Benimde aynıydı hastaneye geldim doğum sancısı başladı çiğer geliştirici vuruldum heran ameliyat olabilirim daha 28haftalığım lütfen dua edin daha çok küçük