Niisaaaaaaaaa Merhaba ben yeni hamile oldugumu öğrendim 😅 ama bende sanki adet olucakmışım gibi ağrılar var bu normal mi yasayan var mı ?
Emineyavuz_53 Niisaaaaaaaaa kese olusurken oluyor canım merak etme . Her defasında acaba adrtmi oldum.diyr WC ye gittiğim çok olmusyur 😄
cinardefnemoms Niisaaaaaaaaa Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🤲🏼 evet başlarda normal adet ağrısı gibi ağrı yerleşmeye çalışıyor çünkü çok dikkat et kendine ♥️
muges44 Niisaaaaaaaaa Normal, bir müddet oluyor bende şiddetli adet sancısıyla gebe kaldım Allahım dedim belim karnım regl aynı bildiğin kopuyo😂 4 haftayken öğrendim bi 7 8 haftaya kadar sürdü benim
busra5501 Niisaaaaaaaaa canım 28 haftadan sesleniyorum hiç korkma. Kanaman lekemelenmen olmadığı sürece o ağrı sancı ben hep çektim 8. Haftaya doğru baya azalıyor merak etme sadece yavaş haraket et