Seymaayyy Kızlar 31+0 haftalığım ve aşırı derecede kuyruk sokumum ağrıyor yürümekte zorlanıyorum içerden kemik batıyor sanki varmı benim gıbı olan 😞 şu iki üç hafradır böyleyim aksıyorum resmen
Cansuada24 Seymaayyy kıl dönmesi olmasın bende bir hafta önce öyleydim şişlikte vardı yatakta bile saga sola dönemiyodum doktora gittik kıl dönmesi apsesi dedi boşalttılar ihmal etme aman şişlik yoksa bile yine bi doktora görün canım
Totomoto Seymaayyy şuan o durumdayım Hiç bi tarafa yatamıyom Kuyruk sokumum cok acıyo Saat kaç oldu hala uyuyamdım acıdan Yürürken bile zorlanıyom
ayse12211 Benimde öyle. Bi de iç bacak kısmim çok ağırıyor. Çatı kemiğimi diyorlar tam bilmiyorum da çok aşırı ağırıyor. Kuyruk sokumum ayakta kalınca ya da yorulunca aşırı ağrıyor
Ada_cn ayse12211 37. Haftada bendede başlamıştı o doktor çatı kemiği doğuma hazırlanıyor vücudun demişti doğuma kadarda sürdü doğumdan sonrada kuyruk sokumu kemiğim acıdı bir 4-5 ay özellikle merdiven inip çıkarken ve sert bir yere otururken sonra geçti o da ☺️
Seymaayyy Emineyavuz_53 yok çalışmıyorum hamılelık rüzgarı diyen oluyor doktor çok Normel dedi ama benım ıcın artık büyük bır ezıyet halıne geldı yerde sürünmekten korkuyorum
Seymaayyy Cansuada24 keşke öyle bırsey olsa canım kemık kemıkge değıyor sanki ınsallah doktoruma görüneyim fayda var son bır kaç haftadır böyleyim
Seymaayyy Ada_cn evet banada öyle dedı ama bana kemik batıyor resmen simit önerdi ona otur diye ama hıc faydası yok
Cansuada24 Seymaayyy ayy deme öyle kuzum oda cok kötü o apse boşaltılması bayıldım zaten ben agrıdan allah kimseye en ufak acı yasatmasın cok gecmiş olsun sanada 🙏
Ada_cn Seymaayyy simitle onun pek alakası yok bence ya çünkü çatı kemiği yeri çok başka bir yerde gibi 😁 doğumdan sonra dikişler ve hemoroid için ben simit kullandım birkaç gün o rahat olmuştu ama
Minnakbiranne1 Seymaayyy bende aynı durumdayım 2 haftayı geçti geceleri ağrıdan uyanıyorum oturamıyorum simite oturuyorum ama o da acıtıyor oturamadığım için belimi de dayayamıyorum çok sıkıntılı bi dönem. 37.haftama girdim bende bugün
Minnakbiranne1 Seymaayyy inşallah doğumda geçicektir ya bizim komşumuz da bunu yaşamış o yüzden acısına dayanamayıp sezaryen doğum yapmış