****Kızlar merhaba. 36. Haftamdayim bu zamana kadar böyle bişey denilmemisti ama bu hafta doktor bir bacağını 2 hafta geride gördüm ama diğer bacağıni görüp karşılaştıramadm dedi haftaya tekrar bakcam dedi. Sonra özele gittim o doktor da böyle bişey olmadığını normal olduğunu söyledi kime inanacagimi bilmiyorum. Bacağı Boy olarak mı geride yoksa gelişme açısından mı geride veya sadece biri mi geride hiç bişey bilmiyorum. Hayır ya eğer böyle bişey varsa gecen haftada görmesi gerkemezmiydi bir anda mi geride kaldı yani. Bu hafta yine kontrolüm var bakalm ne olacak böyle bı durm yaşayan var mı.