eliftombas 33.haftayız ve her gece hıçkırmasından uyuyamıyorum okdar tatlı geliyor ki benim gibi hıçkırıklarını hisseden var mı 🥰
Deletedmom72727 eliftombas bende bazen hıçkırıyor diyorum ama eminde olamıyorum arka arkaya pıt pıt pıt oluyor sanki 😂 hissettiklerimi anlatamıyorum kimseye mesela bu akşam sanki içimde bir anda hava kabarcığı oluşup yer değiştiriyor gibi 😂😂 her geçen gün değişik hisler oluyor korkuyorum acaba normalmi bu diye
Lavantakokusu eliftombas benimki de öyle sağa veya sola dönüyorum yatakta, bakıyorum hıçkırmaya başlıyor 🤗
_yagmurcuum_ Biz aşırı hıçkırıyoruz günde 2 defa kesin artık 36. Haftadayız ve daha belirgin hıçkırıyor ama inanın öyle çok oluyor ki artık hıçkırmasın diye akşamları mandalina yemiyorum çünkü ne zaman mandalina yesem hıçkırık krizi yaşıyoruz 😂