Nebyaa belis_4 dogum ücretleri ne kadar acaba birde bize 12 haftalikken yüzde 95 erkek dedi iyi bilebilir mu bunu merak ettim ?
belis_4 Nebyaa Nebyaa ben doğumu cinarlida yapicam. İlk dogumumuda Müfit bey cinarlida yapmıştı. 3 sene önce 3.500 du. Şimdi 4.200 Müfit bey yanılmaz erkek dediyse öyledir. Coook çok memnunum iyiki var
noktaninannesi Nebyaa müfite gitmiştim bende ilk zamanlar cinsiyet için asla emin olmadan söylemiyor ☺️ 20. Haftadan sonra başka bir doktorla yola devam ettim
Nebyaa belis_4 bende çok memnunum bir arkadaş tavsiyesiyle gittim. Ağzım açık kaldı yani ben soru sormadan her şeyi kendisi anlatti
zynp45 Bende müfit beye gidiyorum,perşembe günü doğumum olacak inşallah🙏🏻Çok memnunum,aklımda hiç soru işareti bırakmıyor.Cinsiyeti de emin olunca söylüyor.14.haftada söyledi bize cinsiyeti ve hiç değişmedi😅
belis_4 Nebyaa kesinlikle öyle. İlk gebeligimde daha ilk aylardan korku sarmıştı beni. Ama tam 9 ay resmen psikolojikmen hep destek oldu rahatlattı beni. Sabrına ozverisine hayran olmamak elde değil. Zaten turgutlunun en iyi kadın doğum uzmanı 😊