alparslanin_annesi uyarıyı doktorun yaptı mı hiç ? Stressiz geçir gebeliğini 🥰 her anın tadını çıkart 🌸 bebişine dualar dinlet sen oku yine. Ağır kaldırıp,çekme ( ben hepsini yaptım perde bile astım düşük riskim olmasına rağmen 🥶) bir sıkıntı olmadı tabi çok şükür. Dedikodu yapmamaya çalış. Diğer haftalarda karnını sıkan kıyafetler giymemeye çalış. Rahat iç çamaşırlar giyin. Yüz üstü yatma göbüşün çıktıysa artık. İlişkiye misyoner pozisyonda girme. 👍🏼😀👌