Derin0712 Kizlar alt kemik sanirsiniz kirik oyle aciyor yuruyemiyorum bile karnimin alt kisminda bazen sertlesme oluyor kasiklarima belime bacaklarimin ic kismina agri giriyor ve bebek cok hareketleniyor sizce druma gideyimmi erken dogum belirtisi olabilirmi
Mnkfslyem Derin0712 bende o ağrıyı çok çektim doktorum normal dedi bana ama yine de siz bilirsiniz gitmek isterseniz gidin tabi içiniz rahat etsin ama bende aşırı yaşadım o ağrıyı şuan 38+2 yim 2 aydır o ağrıyı yaşıyorum hergün daha da artarak dedim gibi doktorum normal dedi 2 gün sonra doğumum var Allahın izniyle doğumdan sonra inşallah hemen geçer diye dua ediyorum uykuları haram etmişti bana çünkü 🤲🥰🎉
Yagmur34 Derin0712 bende de var aynı agrı cok korkuyorum yarın randevum var sorucam vajina yan kemiklerim böyle yatarken kalkarken acı gırıyo 29+3 haftalığım bende
Adileeselvi Derin0712 o ağrı varya sağından soluna dönmeye bile izin vermez insana sanki asagim çıkacakmış gibi aciyordu ben doktora demiştim normal vücut kendini doğuma hazırlıyor agriyacak dedi ama hiç aşağıdan kontrol etmedi
Derin0712 Mnkfslyem bnm ucuncu bebegim hepsi de yasadim o kemik acisini ama bu kadar erken olmamist bu arada dgumdan hemen snra geciyor bnada drum normal baski yapiyor dedi ama artik bukadarda normalmi bilemiyorum birde ekstra karin kasik bel bacak agriyinca acaba erken mi gelmeye niyeti var bilemedim
Mnkfslyem Derin0712 ayy doğumdan sonra hemen geçiyor demeniz moral oldu vallahi bana. Siz ylne de gidin doktora isterseniz içiniz rahat olsun inşallah erken gelmez minnoş sabreder
Derin0712 Mnkfslyem tecrubeyle sabit hemencecik geciyor merak etmeyin ozele gidiyorum muyene ucreti falan derken gitsemmi gitmesemmi arada kaldim kontrolumede iki hafta var daha bakalim gecmezse giderim saglikla kavusalim insallah
Mnkfslyem Derin0712 msj atın doktorunuza isterseniz 2 hafta beklemek zor olur şimdi tabi bu tedirginlikle
poyrazinannesi3547 Derin0712 Bende 32 haftalık hamileyim 2 haftadır bende bu kemik ağrısını çekiyorum geçen doktora dedim normal demişti magnezyumu azalt demişti içicem valla ne pijama giyeblyorum ne merdiven hep ağrı çok canım yanıyor