23+4haftalığız normalde çok seyrek hissediyordum hareketlerini ama bugün çok stresli sıkıntılı gün geçirdim çok üzgün olduğum için bebeğimde hissettiği için huzursuz mu ondan mı kaynaklı gün boyu aralıksız hareket ediyor biyandan iyi diyorum ama bşyandan korkuyorum baya aç durdum iştahım yoktu moralim bozuk olduğu için zor da olsa ekmek arası bişey yedim ama yine de çok fazla hareket ediyor oda mı etkileniyor onuda mı üzüyorum diye daha çok tedirgin oluyorum