Kızlar ne olur bana dua edin çok ihtiyacım var pazar sabahı sancım ve nişanım gelmeye başladı bugün doktora gittim çocuk hala olması gereken pozisyonda değil kafası sol tarafımda ve açılmam 2 cm’i geçmiyor sancım 6 dakikada bir geliyor ama açılmıyor çok kötüyüm Dr. Israrla bekleyelim ameliyata almayalım diyor ne olursunuz dualarınızı eksik etmeyin böyle günlerce de sürebilirmiş ama bu sancılarla ne yapıcam bilmiyorum.