DnzDrn konuyu gördüğümde yazmadan geçemedim 9 hafta önce bana söylenildi aynısı dünya bir an başıma yıkıldı 2 büyük parlak nokta , fetal DNA yaptırdım Zeynep kamilde ama hamileliğimin o haftaları zehir oldu, fetal DNA da fa doktor takip edicem dedi ney birşey söylemedi sonda kendi kendime dedim ki ne olursa olsun sonuç olarak aldırmıcam dedim doktor fa ameliyat vs birşey gerektirmez ama bu durum korkma dedi , içim rahatladı en azından bebeğimin canı yanmayacaktı , farklı sebepten dolayı perinatoloji ye gittim 28+5 de ve öğrendim ki parlaklıklar geçmiş sorun yok , şunu demek istiyorum önce yeri göğü yaratan rabbime sığın , o isterse hiçbir testte gözükmeden yine de down olur , o isterse tüm belirtiler gözükse bile hişbirşey olmaz , ilerleyen haftanızda geçecektir doktoralar en ufak risk bile almamak için söyleyip bir sonraki testi önerirler , ama önemli olan burun kemiği ense kalınlığı bunlar bende normaldi , sizde takmayın bence eğer gebelik sonlandırmak gibi niyetiniz yoksa tabi , lütfen kendinize zehir etmeyin ben olsam şimdi bir daha asla …