Saremm Kizlar 36 haftaligim 18inde dgm var . Az once buyuk abdest e ciktim bi anda kan oldigunu farkettim nerden gldigi blli dgl . Dr m da gce gelior . Dun nst vs hpsi iyi idi. Korkmalimiyim.
Ebrar34 Saremm bebek hareket ediyor mu? Bir daha tekrarlar gidin hastaneye çünkü hemoroid varsa o da olabilir bende de olmuştu
deletedmom209 Saremm kuzum etiketi @ bunla yapıcaksın etiket olmamış şans eseri gördüm nişanın gelmiş olabilir bence kendi doktorunu bekleme koş acile