Melek3465 Merhaba kızlar szeryan sonrası korse kullanmalımiyiz . Ne tür korseler kullanabiliriz ne.zaman kullanabiliriz faydası oluyormu.tecrubeli ve bilgisi olan lar paylaşabiliirmi🤗🤗
Selin12- Melek3465 ben iki kere sezeryan ile doğum yaptım yanliz hiç korse kullanmadım ve sarkma yaşamadım ben korse yerine tülbent sardım belkide oyuzden sarkma olmadı
Minnakannesiii Melek3465 ben yün bel korsesi kuşlanmıştım ilk doğumumda karnım çekildikçe fazlalığı dikip tekrar giymiştim 40 ımız çıkana kadar yatarken ve duşa girerken çıkardım sadece . Şimdi 2. Gebeliğim yine öyle yapmayı düşünüyorum
Gzmysf1608 Melek3465 ben cuma doğuma gideceğin doktor korse aldırttı kaldırırken lazım olacak bize dedi luxor marka çırtçırrlı benim vardı başka o olmaz dedi diye aldım her türlü kullanacağım karın salmasın diye arkadaşım bir de kullanmadı çok pişman oldu iki de hiç çıkartmadı
muges44 Minnakannesiii yaaa kaçıncı günde takmaya başladınız ben doğum yapalı 1 hafta oldu taksam mı acaba
Minnakannesiii muges44 4. Günden itibaren takmıştım brnce takın hem sıcacık tutuyo hemde canını acıtmıyo
Melek3465 Bende almayi düşünüyorum dogumu da yüzde 80. Sezeryan olacak gibi ama acaba doğum sonrası korse ayrımidir ve çok acıtır mı diye çok merak ediyorum
Gzmysf1608 Melek3465 hastane karşısında eczaneden aldım kolay buldum hastanenizin karşısından alın bence başka alınca doktor beğenmiyor ya da uygun olmuyor risk almayın