Mujde0808 amin inşallah sizlerde kolay bir şekilde kucağınıza alırsınız inş. Bu kadar Kolay olmasının sebebini panik yapmama bağlıyorum rahattım çünkü 7 cmdi zaten 1 saat suni verdiler sadece son 20 dk beni çok zorladı ki bu normal çünkü artık 9 cm oldu ve bebeğin kafası baskı yapmaya başladı , ilk çocuğumu kendi sancımla doğurdum onun da suniden aşağı kalır yanı yoktu 🤷🏻♀️