DamlaCrn Merhaba 34+3 gunluk hamileyim bugun ki kontrolumde plasenta yaslanmamin basladigini söyledi doktorum bu durumu yasayan varmi
Zlyhky DamlaCrn bende 37 den sonra oluştu canm sona geldik zaten bisey olmaz dedi ama yaşlanma bebeğe kilo alımını azalttığını söyledi bebek hareketlwrii hep kontrol et dedi
RabiaTtlyr DamlaCrn Dr banada söylemişti hatta ultrasyondan da göstermişti yaşlanmaya başlamış artık yeteri kadar görevini yapamaz dedi bana dediginde 39+3 düm tabi suyumda da azalma olunca doguma almıştı
Ptttssse Zlyhky plasenta yaşlanmaya başlamış bu iyi bisey dedi ama anladığım kadarıyla iyi degil. Belki de ben uzulmiyim diye söyledi doktorum panik atak oldugumu biliyor.
Ptttssse Zlyhky plasenta yaşlanmaya başlamış bu iyi bisey dedi ama anladığım kadarıyla iyi degil. Belki de ben uzulmiyim diye söyledi doktorum panik atak oldugumu biliyor.
Ptttssse Zlyhky bebek hareketi azalırsa nolur canm ? Ben ultrasona göre 35+6 haftaligim büyük ihtimal haftaya alır bebegi
Zlyhky Ptttssse dedgim gibi doktor dediyse bildiği vardır gene de telaş etme ama bebeğin hayatı plasenta ondan oksijen alıyor ondan besleniyor ondan dolayı gelişiminde yavaşlama olabilir
Zlyhky Ptttssse bebeğe yeterli oksijen gitmiyor yeteri kadar beselenemiuor plasenta yaşlanınca öyle dedi doktor tabi gelişimine bakar sürekli gözetim altında ol bebeğini takip et
Ptttssse Zlyhky tamam çok teşekkür ederim canm❤ iyi oldu bunu öğrendiğim bide benim bebek önde gidiyor baya suyum da iyiydi haftaya kotrolum var alır büyük ihtimal 🙏❤