Esraustaoglu Anneler merhaba 16 haftalık hamileyim prednol 16 mg kortizon kullanıyorum kilodum da Bugün kahve rengi az leke gördüm çok endişeleniyorum düşük olabilir mi yaşayan varsa söylerse çok sevinirim